• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

חסיד יקר הושלך לכלא. פדיון שבויים!!

פדיון שבויים: חסיד יקר, ר' מאיר כהן משיכון חב"ד בלוד, הושלך לכלא בגלל הרשעה מרושעת, לאחר מאבק משפטי בן שבע שנים בו הפסיד את כל כספו והותר בעל חוב ענק. אנ"ש מתגייסים לעזור
חסיד יקר הושלך לכלא. פדיון שבויים!!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חסיד מתוכנו, איש חסד יקר, הושלך לכלא ואנחנו שותקים!

בשבת הקרובה שכולנו נשב עם בני משפחתנו לסעודת השבת, תהיה משפחה אחת בשכונת חב"ד בלוד בה לא האבא יקדש, אלא הבן בן ה-19 וכיסאו של האב יישאר ריק.
זו אינה משפחה עלומה שאף אחד לא מכיר. למעשה, אין אחד בשכונתה שלא מכיר אותם. אב המשפחה הוא איש של חסד, בעל לב רחב וחיוך תמידי שמוכן להתגייס בכל עת לעזרה וסיוע, יהודי מיוחד שנותן מעצמו מעל ומעבר למען הקהילה ולא מעט מאיתנו חייבים לו רבות.זוהי השבת הראשונה שמשפחתו תיאלץ לעבור ללא אבא, הראשונה מבין עשרות שבתות וחגים שיבואו בשנה הקרובה.לא, האבא הזה לא טס לרבי ולכן מקומו נפקד, האבא הזה, חסיד יקר ואהוב, הושלך לכלא בעקבות הלשנה מרושעת.

אין דרך עדינה להגיד את זה. ר' מאיר כהן הושלך לכלא וחיינו ממשיכים כרגיל.

גם בימינו יש פריץ ומשפחה שמושלכת לבור, מטה לחמה נשבר וחייה נהרסים ברגע אחד, רק שבמקרה הזה קהילה שלמה יושבת בשקט כשמשפחה מתוכה מתפרקת בשל נקמה זדונית של אדם מתוכנו.

הקמפיין לפידיון שבויים ועזרה למשפחת מאיר כהן

לאן עוד נתדרדר מכאן??

בתום סאגה משפטית מפרכת שגררה את ר' מאיר כהן ומשפחתו למערבולת עצומה של כספים ועוגמת נפש שלא ניתן לתאר במשך למעלה מ-7 שנים, נגזר דינו למאסר והוטל עליו קנס כספי של מאות אלפי שקלים.

ביום ראשון האחרון, מיד בסיומו של חג החירות, נשללה חירותו של ר' מאיר כהן ומפעל חייו, לו הקדיש קרוב לשני עשורים במסירות במטרה לדאוג לרווחת הקהילה - נמצא בסכנה.

לפני כ-20 שנה, ר' מאיר כהן קיבל לידיו מעיריית לוד את ניהול מקווה הגברים ששכן במבנה רעוע ומוזנח יחד עם מקווה הנשים, כשקיר אחד מפריד ביניהם.
מחלקת ההנדסה של העירייה בראשות מקסים לוי ז"ל, הוציאה צו הריסה לכל המבנה ור' מאיר הציע במקום תוכנית יחד עם המהנדס דוד אוריאל ליציקת תקרה חדשה וייצוב המבנה שתבוצע במקביל להפעלת המקווה ללא סיכון הטובלים מה שיבטיח פעילות רציפה של המקום, ללא צורך בסגירתו של המקווה - אפילו לא ליום אחד.
העירייה אישרה את התוכנית ובהמשך הפריטה את המקום לידי העמותה לטיפוח שכונת חב"ד בלוד בראשותה עומד ר' מאיר כהן. במסגרת החוזה מול העירייה, התחייבה העירייה לפנות את מקווה הנשים תוך 3 חודשים ולהעבירו למקום אחר, אך בפועל הם יצאו רק אחרי שנתיים וחצי (ובנו מקווה נשים).
מיד לאחר עזיבתם, החל ר' מאיר בהתאמת הצד של הנשים לטבילה של גברים (שבירת קירות, החלפת האמבטיות במקלחונים והוספת חדר הלבשה) - המקווה המוכר לכולנו היום, וכן, הריסת השטח בו עמד מקווה הגברים ובניית מבנה חדש על מנת שהקהילה תיהנה ממקווה מרווח ורחב ידיים.
ר' מאיר הספיק להשלים את בניית השלד, להניח תשתיות מים, חשמל וביוב, לאטום את הקירות והרצפה כהכנה לחיפוי בקרמיקה, ואז באה אותה הלשנה מרושעת.

ההלשנה האיומה עצרה את פעילותו של ר' מאיר במקווה רגע לפני השלמתו ואת כל המשאבים אותם קיווה להשקיע בבניית מקווה חדש לרווחת בני הקהילה, הוא נאלץ לנתב להוצאות משפט ותשלומים גבוהים לעורכי דין, קנסות שהטיל עליו בית המשפט וגירעון עצום שנוצר בעקבות החובות.

עכשיו - בקישור זה: הקמפיין לפדיון שבויים ועזרה למשפ' כהן. לא תעמוד על דם רעך


יהודים, חסידים, אחים!!!
העיירה בוערת!


*"אֲבָל אֲשֵׁמִים אֲנַחְנוּ עַל אָחִינוּ אֲשֶׁר רָאִינוּ צָרַת נַפְשׁוֹ בְּהִתְחַנְנוֹ אֵלֵינוּ וְלֹא שָׁמָעְנוּ..."*

שלא נגיע חלילה ל"לא תעמוד על דם רעך" כשעוד אפשר להציל את אחינו. זה לא הזמן לעמוד מנגד!

לראשונה: שתי בריתות ליהודים צעירים במסע החיים באושוויץ

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...