• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

חשיפה בלעדית • השליח שהותקף עקב "מבצע תפילין אקראי" בראיון מיוחד

ביממה האחרונה סערה הרשת עקב פוסט מזעזע שפרסם חבר מועצת העיר תל אביב בו תקף שליח של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א והאשים אותו ב"פעילויות מסיונרית" בגלל שהציע לכמה יהודים להניח תפילין • אתר הגאולה חושף בראיון בלעדי מיהו השליח ומהו הסיפור המלא שחולל סערה • הכתבה המלאה
חשיפה בלעדית • השליח שהותקף עקב "מבצע תפילין אקראי" בראיון מיוחד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ביממה האחרונה סערה הרשת עקב פוסט מזעזע שפרסם חבר מועצת העיר תל אביב בו תקף שליח של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א והאשים אותו ב"פעילויות מסיונרית" בגלל שהציע לכמה יהודים להניח תפילין • אתר הגאולה חושף בראיון בלעדי מיהו השליח ומהו הסיפור המלא של ה"מבצע תפילין" שחולל סערה • הכתבה המלאה

ביממה האחרונה התחוללה סערה ברשת עקב פוסט מזעזע שפרסם אחד מחברי מועצת העיר תל אביב מר ראובן לדיאנסקי בו תקף את אחד משולחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א והאשים אותו "בפעילויות מסיונרית" וכל זאת בגלל שהציע לכמה יהודים בבניין העייריה להניח תפילין.

זה התחיל אתמול (רביעי) חבר מועצת העיר תל אביב מר ראובן לדיאנסקי פרסם פוסט מזעזע ותוקפני ברשת החברתית וכך כתב: "מיסיונריות במסדרונות עיריית ת"א! האיש בתמונה הוא חסיד חב"ד שהסתובב היום בקומה 11 בבניין ותפס אותי בדרכי ללשכתי והציע לי בלי היסוס ובושה להניח תפילין.

אח"כ התברר לי שלא הייתי היחיד שהוא הציע לו. עניתי לו מיד שמסדרונות העירייה הם לא מקום למיסיונריות ושיעזוב את הבניין. שוחחתי מיידית עם סמנכ"ל העירייה ומבירור שעשו המאבטחים עם החב"דניק נמסר להם כי הוא ממתין לפגישה,

"בינתיים הוא "עשה נפשות". הקלות שבה אותם מיסיונרים מחב"ד מרשים לעצמם לפעול במרחב הציבורי ואפילו במבנה ציבורי כמו העירייה היא מקוממת ופסולה. אמשיך להיאבק נגד הדתה, כפייה דתית ומיסיונריות".

כאמור לאחר פרסום הפוסט אלפי גולשים זעמו על חבר המועצה וחלקם אף כתבו לו בחזרה בצורה חריפה מאוד. כך למשל הגיב, גדי טרוני: "בכל פעם שאני נתקל בפעיל חב"ד שמציע לי להניח תפילין, גם אם אני נורא ממהר, אני עוצר בחיוך, מודה לו ובמשך 5 דקות מפסיק כל מה שאני עושה ועומד בגאווה באמצע הרחוב עם תפילין סביב ידי ועל ראשי. ביטוי להיותי קודם כל יהודי, הרבה לפני שאני דתי או חילוני. אני תמיד מחפש 5, 10, או 20 שקלים לתת להם כדי שיוכלו להמשיך בפעילות הכ"כ מבורכת הזו כנגד אנשים כמוך שעולבים בהם. תחושת השליחות הכה עמוקה שלהם מרגשת אותי".

יש לציין כי בעקבות הדברים יהודים רבים התחזקו במצוות הנחת תפילין מדי יום, ובכך מראים "גאווה יהודית" כלפי אלו המנסים לטשטש את הזהות היהודית בארץ הקודש.

עד כה שמו של החסיד חב"ד טרם נחשף בתקשורת, וכעת לראשונה "אתר הגאולה" חושף בראיון מיוחד שערכנו עם החסיד המדובר: הרב שמואל מחפוץ - שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בשכונת תל כביר בתל אביב-יפו :

ערב טוב הרב מחפוץ מה שלומך?

ב"ה יחי המלך המשיח!.

ספר לנו מה באמת היה שם מהזווית שלך?

שמואל מחפוץ: באתי לפגישה שנקבעה מראש עם סגן ראש העיר מר אהרון מדואל בזמן ההמתנה עשיתי סיבוב בקומה והצעתי לאנשים להניח תפילין כשהגיע מר ראובן לדיאנסקי חבר מועצת העיר הצעתי גם לו בתמימות להניח(לא הכרתי אותו) הוא מיד אמר לי: סליחה צא מהבנין! אתה לא מתבייש זה מבנה ציבורי ואסור לך לעשות זאת, נכנס לחדרו והזעיק את האבטחה שבאו וקראו לי לרדת למטה כשאמרתי להם שאני מחכה לפגישה השאירו אותי ואמרו לי לא להציע, אח"כ עמדתי בסביבת חדרו ואז הוא יצא וצילם אותי ואמר לי ללכת לחדרו של הסגן.

מה הרגשת באותם רגעים?

מצד אחד: הלם ובושה על תגובתו החריפה, הרב שניאור שניאורסאהן מרמת אביב כבר רגיל לזה, אני עוד לא נתקלתי בזה, מצד שני: גאווה יהודית שזכיתי להימנות על לגיון של מלך-הרבי שליט"א מלך המשיח!

אחרי שהוא פרסם זאת ברשת. איך התגובות?

לשמחתי הרבה מאוד שליליות על מילותיו החריפות ולצערי הרב חריפות מידי על יהודי ולא מתאימות לאיך שהרבי מלך המשיח שליט"א מחנך אותנו להסתכל על כל יהודי.

מה למדת מכל הסיפור הזה?

להתחזק בכל מבצעי הקודש ובעיקר במבצע תפילין, וכבר ממחר קיבלנו החלטה לפתוח דוכן קבוע במרכז המסחרי אצלנו מידי יום שישי.

אתה משמש כשליח של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בשכונת תל כביר בתל אביב יפו, ביום יום אתה מרגיש את "רדיפת היהדות" בעיר?

אצלנו בשכונה ב"ה לגמרי לא.

מילה על המסיונרים האמיתים - (אותם נוצרים המנסים לזרוע שמד רוחני בעם ישראל) יש לך לומר?

שיחזרו לארצות שהם באו ויחזירו בתשובה את בני עמם.

לסיום ספר לנו מה חדש אצלכם בבית חב"ד. ומה המסר שלך להעביר לקוראים?

מה שחדש שמתחילים בעז"ה חלוקת לחם/אוכל מוכן למשפחות, מתכוננים לקמחא דפסחא-חבילות מזון לנזקקים לפסח, מכירות חמץ בעסקים ובתים,והמסר שלי זה שצריך להגביר את האור ואהבת ישראל וכל אדם בשביל לקבל פני משיח תכף ומיד ממש!

הרב שמואל תודה רבה לך על הראיון הבלעדי ושתמשיך לעשות חייל ולפעול את ההתגלות המלאה והמשולמת של הרבי מלך המשיח שליט"א בעיר תל אביב יפו.

WhatsApp Image 2018-03-09 at 00.29.50

WhatsApp Image 2018-03-08 at 23.17.05

חיפה • ביום חמישי: התוועדות מיוחדת לרגל מברכים חודש ניסן

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...