• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

במהלך הטקס בבית חב"ד מומביי: ברכת "שעשה לי נס" והכרזת הקודש

אירוע מרגש נערך היום (חמישי) עם הילד מוישי הולצברג וסבו ב"בית חב"ד מומביי" שבהודו, בו נרצחו הוריו הרב גבריאל נח ורבקה הולצברג שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • במהלך האירוע בירך מוישי בשם ומלכות "ברוך שעשה לי נס", והסבא הרב רוזנברג הכריז את הכרזת הקודש "יחי אדוננו" • הכתבה המלאה
במהלך הטקס בבית חב"ד מומביי: ברכת "שעשה לי נס" והכרזת הקודש
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אירוע מרגש נערך היום (חמישי) עם הילד מוישי הולצברג וראש הממשלה ב"בית חב"ד מומביי" שבהודו, בו נרצחו הוריו הרב גבריאל נח ורבקה הולצברג שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • במהלך האירוע בירך מוישי בשם ומלכות "ברוך שעשה לי נס", והסבא הרב רוזנברג הכריז את הכרזת הקודש "יחי אדוננו" • הכתבה המלאה

אירוע מרגש נערך היום (חמישי) עם הילד השליח מוישי הולצברג ב"בית חב"ד מומביי" שבהודו, בו אירע לפני כ-9 שנים הטבח הנורא בו נרצחו הוריו הרב גבריאל נח ורבקה הולצברג שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א וארבעה יהודים נוספים הי"ד.

את האירוע פתח השליח הממלא מקומו של הרב גולצברג הי"ד, הרב ישראל קוזלובסקי שיחי'.

נתניהו ומוישי סיירו בחדר ילדותו ובמקום בו התרחש פיגוע הטרור. אמו של מוישי ז"ל סימנה את גובהו על הקיר בחדרו כשהיה תינוק, וכעת מוישי נמדד שוב ורה"מ סימן על הקיר את גובהו. בהממשך הודה לסנדרה, המטפלת שהצילה את חייו בעת הפיגוע וחיזק את ידיה.

הרגע המרגש ביותר באירוע, היה כאשר הילד השליח מוישי הולצברג - שניצל מהטבח הנורא באותו מקום כשהיה בן שנתיים - נשא דברים על המעגל שהוא סוגר במקום בו נרצחו הוריו הי"ד, ובו הוא ניצל בנס גדול, ובירך בשם ומלכות "שעשה לי נס במקום הזה".

במהלך האירוע המרגש, הדליק הרב שמעון רוזנברג אביה של השליחה מרת רבקה הולצברג הי"ד, את נר הזיכרון לעילוי נשמת הנרצחים בפיגוע הנורא ני תשע שנים. הוא התפלל לגאולה הקרובה, וכמובן סיים את דבריו בהכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!".

 

הרב שנייבלג בקריאה: עת סגולה היא להתחזק יחדיו ולשאוב חיות

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...