• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

שנת ה90: האזינו לניגון נוסף לכבוד ג' תמוז

לקראת ג' תמוז במלאות 90 שנה להתחלת גאולתו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע והיום בו מתחזקים באמונה הטהורה שהרבי מלך המשיח שליט"א חי וקיים תתכנס ועדת הניגונים שתבחר את הניגון המתאים לכבוד חג הגאולה • האזינו לניגונו של הת' מנחם מענדל קונסטנטיני מהתלמידים השלוחים בישיבת חב"ד רמת אביב • להאזנה
שנת ה90: האזינו לניגון נוסף לכבוד ג' תמוז
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לקראת ג' תמוז, במלאות 90 שנה להתחלת גאולתו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע בשנת תרפ"ז והיום בו מתחזקים באמונה הטהורה, ביום ראשון הקרוב תתכנס ועדת הניגונים שתבחר את ניגון מתאים שיהי' ראוי לעלות על שולחן מלכים • האזינו לניגונו של הת' מנחם מענדל קונסטנטיני מהתלמידים השלוחים בישיבת חב"ד רמת אביב • להאזנה

בעקבות פניות רבות הנה להלן הדרכה קצרה למלחינים היקרים:

1)צריך שיהיה לחן של ניגון חסידי שמח.

2) מילות הניגון: "יהי ה' אלוקינו עמנו כאשר היה עם אבותינו אל יעזבנו ואל יטשנו" – פסוק שאמר כ"ק אדמו"ר הרייצ לאחר ג' תמוז תרפ"ז ומוזכר רבות ע"י כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בהקשר עם יום זה וכמובן "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!" "מלך המשיח חי וקיים לעולם ועד!.

3) מקליטים את הניגון על קובץ אמפי3 (אפשר גם באולפן). בקול ברור וחוזרים על כל קטע פעמיים.

4) שולחים או במייל: hmalchus770@gmail.com. או מחייגים ל"מוקד ליובאוויטש" שמספרו 079-5021-770 שלוחה 7 ואז מקישים 2 ומקליטים את הניגון בקול ברור ומשאירים שם וטלפון.

יש לשלוח את הניגונים עד יום ראשון א' תמוז בשעה 16:00 שעון ישראל.

ובעז"ה ביום ראשון הקרוב תתכנס וועדת הניגונים ותבחר את הניגון המתאים ביותר לכבוד ג' תמוז שיקבל עיבוד מחודש באולפן וכן יושר בקרב חסידי חב"ד ברחבי תבל.

ויהי רצון שנזכה תכף ומיד ממש ל"שיר שיר חדש" בהתגלותו המלאה והמושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א.

ג' תמוז • ביום ראשון ייבחר הניגון לכבוד שנת התשעים

מאות סלי מזון לפסח בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...