• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

עד מתי?! • טבח מזעזע ב"סעודת ליל שבת" ביישוב נוה צוף

אמש בליל שבת האחרון אירע "פיגוע קשה" ביישוב נווה צוף, בו מחבל שפל רצח את שלושת בני משפחת סולמון הקדושים ר' יוסי סלומון בן ה-70, ושני ילדיו בשנות ה-30 לחייהם – אלעד וחיה. אשתו של ר' יוסי, ונפצעה במצב בינוני. ושאר בני המשפחה ששהו בבית נצלו בנס • כל הפרטים
עד מתי?! • טבח מזעזע ב"סעודת ליל שבת" ביישוב נוה צוף
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אמש בליל שבת האחרון אירע "פיגוע קשה" ביישוב נווה צוף, בו מחבל שפל רצח את שלושת בני משפחת סולמון הקדושים ר' יוסי סלומון בן ה-70, ושני ילדיו בשנות ה-30 לחייהם – אלעד וחיה. אשתו של ר' יוסי, ונפצעה במצב בינוני. ושאר בני המשפחה ששהו בבית נצלו בנס • כל הפרטים

"אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך" אמש בליל שבת האחרון אירע פיגוע קשה ביישוב נווה צוף – חלמיש שבבנימין: בו מחבל שפל חדר לבית בו ישבו לסעודת ליל שבת והתכוננו לחגיגת ה"שלום זכר" של הנכד, ורצח את שלושת בני משפחת סולמון הקדושים ר' יוסי סלומון בן ה-70, ושני ילדיו בשנות ה-30 לחייהם – אלעד וחיה. טובה, אשתו של ר' יוסי, נפצעה גם היא בפיגוע והועברה לטיפול בבית הרפואה "שערי צדק" בירושלים כשהיא במצב בינוני.

אלעד הי"ד הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים שניצלו מהטבח, לאחר שאשתו בנס נעלה אותם באחד מחדרי הבית. חיה סלומון הי"ד הייתה מחנכת בבית ספר נועם המאירי בלוד. 

מתחקיר האירוע עולה כי המחבל שר"י, עומר עבד אל-ג'ליל בן ה-19 מכפר קובר הסמוך, נענה לקריאות ההסתה של שונאי ישראל שהפעם התירוץ הוא "בעקבות הנעשה בהר הבית", ויצא לפגע, כך סיפר בחקירתו.

מתברר כי בתיקו הוא נשא אך ורק מים, ארנק ואת הקוראן. אל-ג'ליל הלך כ-2.5 ק"מ עד שהגיע לחלמיש, ושם מערכת ההתרעה הודיעה על חדירה. עד שהצבא הגיע למקום, הוא הספיק להגיע לבית המשפחה.

המחבל הגיע באופן רגלי אל בית המשפחה, אחד הקיצוניים ביישוב, בו שהו באותה עת 10 נפשות, והחל במסע הרצח בזמן שבני המשפחה חגגו "שלום זכר" לכבוד הולדת נכד.

מהרגע שחדר ליישוב ועד שהוא נורה עברו 14 דקות. הוא נפצע בינוני, ופונה לבית החולים "בילינסון" שבפתח תקווה.

השכן של משפחת סולמון, לוחם יחידת "עוקץ" שהיה בחופשה בבית סמוך, ששמע את הזעקות, הגיע אל הבית וירה דרך החלון במחבל, שהיה בעיצומו של מסע הדקירות. יש לציין כי אותו שכן לפני כשלוש שנים פרצו מחבלים לביתו של החייל וניסו לדקור את אחותו. לאחר ששמע את צעקותיה, הוא הסתער לעברם, עצר אותם ומנע מהם מלהוציא לפועל את תוכניתם.

בעקבות הפיגוע, כוחות הביטחון פשטו הלילה על ביתו של אל-ג'ליל ועצרו לחקירה את אחיו. בשל הפיגוע, היציאה מהכפר תתאפשר במקרים הומניטריים בלבד. בנוסף, ביצעו הכוחות מיפוי הנדסי של בית המחבל לקראת הריסה, והם אף החרימו כספים המיועדים על פי החשד למימון טרור.

במוצאי שבת במשך שעות ארוכות עמלו מתנדבי זק"א לנקות את בית משפחת סלומון בו אירע הטבח המחריד בליל שבת, כשמסביב עדיין שוררת בבית אווירה של שבת והשמחה המשפחתית - 'שלום זכר' - לרגל הולדת הנכד.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, אמר: "מיד עם צאת השבת הגעתי לזירה יחד עם צוות בנימין של זק"א. לעינינו התגלתה זירה מזעזעת ביותר. בית של שבת, שולחן ערוך. האוכל על פלטת השבת, כמו גם ה'ארבעס' לכבוד ה'שלום זכר' של הולדת הנכד. ומסביב כל כך הרבה דם של הנרצחים הקדושים".

"במשך שעות עבדנו בעבודת קודש של כבוד המת באיסוף הממצאים ושלוליות הדם הרב שנשפך כמים", סיפר משי זהב.

העולם היהודי מתפלל לשלומה של הפצועה שזתכה לרפואה שלמה תכף ומיד, וכן מנחם את משפחת סולומן שהקב"ה ינחם אתום ואת כל ישראל ושנזכה תכף ומיד להתגלות המלאה והמושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א לעיני כל העולם!

(בהכנת הכתבה נעזרנו באתר ערוץ 7 ו"כיכר השבת")

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...